Woda do biura – ile to kosztuje? Na co zwrócić uwagę?

Prawo pracy od jakiegoś czasu nakazuje, aby zagwarantować pracownikom stały dostęp do napojów w zakładzie pracy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na to, aby kupić dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę wynosi cena za użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę podczas zakupu wody do biura?

Ile zapłacę za wodę?

Co najważniejsze, warto mieć świadomość, że przedsiębiorstwa oferujące dostawę wody zwykle wychodzą naprzeciw oczekiwaniom finansowym, które są przed nimi stawiane, dlatego hurtowy jej zakup jest z pewnością opłacalnym rozwiązaniem. Cena niespełna dwudziestolitrowej butli wody to około dwadzieścia złotych, co jest, należy przyznać, niezwykle przyzwoitą stawką, jeśli wziąć pod uwagę ceny wody butelkowanej w supermarketach. 

Zakup dystrybutora

Aby jednak woda do biura była przystępna jeśli chodzi o konsumpcję, warto zapewnić odpowiedni dystrybutor wody. Istnieją ich różne rodzaje, ale najbardziej popularny i najtańszy jest dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich urzędów czy szpitali. Można rzecz jasna nabyć go na własność, ale jest także bardzo korzystna finansowo możliwość wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to najczęściej kilkadziesiąt złotych. 

Dlaczego warto?

Woda do biura jest konieczna dla świetnego samopoczucia pracowników. W związku z tym nie powinno się oszczędzać na liczbie dystrybutorów oraz jakości wody, na której cotygodniowe dostawy się decydujemy. Z pewnością wpłynie to także na efektywność pracy.